Ohjeet ja usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Kuinka teen tilauksen?
  • - kerää haluamasi tuotteet ostoskoriin
  • - siirry tarkastamaan ostoskorin sisältö tai suoraan kassalle
  • - täytä yhteystietosi ja valitse toimitustapa valitse haluamasi maksu
  • - valitse haluamasi maksutapa ja tee tilaus
Voinko tehdä tilauksen ilman rekisteröitymistä?
  • Kyllä voit, rekisteröityminen ei ole välttämätöntä.
  •  
  • Rekisteröinnistä hyötyvät eniten verkkokauppamme vakioasiakkaat: rekisteröidyt asiakkaat voivat mm. tallentaa yhteystietonsa ja tarkistella aiemmin tekemiä tilauksiaan.
Voinko tilata postiennakolla?
  • Kyllä voit. Verkkokaupan toimitus- ja maksutavoissa ei ole postiennakkoa, mutta voit tehdä tilauksen meille joko sähköpostilla tai puhelimitse. Toimituskulut ovat 12 euroa postiennakolla tilattaessa.
Voinko tilata laskutuskauppana?
  • Koulut, kunnat ja muut julkisen hallinnon toimijat voivat tilata verkkokaupastamme normaalilla laskutuskaupalla. Yleinen maksuehtomme on 14pv netto. Myös muilla laskutusasiakkuudesta kanssamme sopineilla yhteisöillä, yrityksillä ja yksityisasiakkailla on mahdollisuus tilata laskutuskauppana. Laskutusasioista ja –asiakkuudesta voitte ottaa yhteyttä sähköpostilla poratuuli@kymp.net.
Toimitatteko tilauksia Suomen ulkopuolelle? Can I place an order outside of Finland?
  • Verkkokaupan toimitusehdot ovat voimassa vain Suomessa. Ota yhteyttä sähköpostilla poratuuli@kymp.net jos haluat tilata ulkomaille, niin ilmoitamme sinulle onko se mahdollista ja millaiset toimituskulut olisivat.
  •  
  • All terms are valid only in Finland. Please contact poratuuli@kymp.net by e-mail if you want to order abroad, so we will let you know if it is possible and what shipping costs would be.
Voinko tilata tuotteita, joita ei ole tällä hetkellä varastossa?
  • Kyllä voit. Toimitamme puuttuvat tuotteet jälkitoimituksena heti, kun olemme saaneet täydennystä. Tuotesivuilla on ilmoitettuna keskimääräinen toimitusaika tilaustuotteille.
  •  
  • Huom: pieni osa tuotteistamme on sellaisia, joita voit tilata vain sen verran, kun varastossamme on. Tällaiset tuotteet voivat olla esimerkiksi kampanjatarjoustuotteita tai poistuvia tuotteita.
Tuliko tilaukseni perille? En saanut tilausvahvistusta.
  • Verkkokauppa lähettää automaattisen tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen heti, kun olet tehnyt tilauksen. Tarkista sähköpostistasi myös roskapostikansio, jos et löydä vahvistusta. Ilmoitamme lisäksi sähköpostilla, kun tilauksesi on käsitelty.
  •  
  • Ota yhteyttä poratuuli@kymp.net jos vahvistusta tai muita viestejämme ei löydy roskapostikansiostakaan, niin voimme varmistaa että tilauksesi on tullut perille ja sähköpostiosoitteesi on oikein.
Millaisella toimitusajalla lähetätte tilaukset?
  • Pyrimme lähettämään kaikki varastostamme löytyvät tuotteet joko saman tai viimeistään seuraavan työpäivän aikana.
  •  
  • Tilaustuotteet ja jälkitoimitukseen jääneet tuotteet lähetämme heti, kun mahdollista.
Mitä maksu- ja toimitustapoja on valittavissa? Paljonko toimituskulut ovat?
  • Näet maksutavat, toimitustavat ja eri toimitustapojen hinnat Toimitustavat ja -ehdot -sivulta sekä tilausvaiheessa.
Miksi en voi valita toimitustavaksi kirjettä tai pikkupakettia?
  • Mahdolliset toimitustavat määräytyvät tuotteiden painon, hinnan ja pakkauskoon perusteella ja ovat nähtävillä tilausvaiheessa. Esimerkiksi kirjeessä on mahdollista lähettää vain pienikokoiset ja kevyet tuotteet. Kirjeen maksimipaksuus on 30 mm ja siihen paksuuteen pitää saada sopimaan myös tuotetta suojaava pakkaus, jotta tuotteella olisi mahdollisuus tulla ehjänä perille.
To Top